NL
Een juiste link leggen tussen het bedrijfsleven of de overheid met een doelgroep is niet zo makkelijk als het lijkt. Zeker als deze doelgroep relatief nieuw of onbekend is voor de opdrachtgever. Ook het behouden van reeds bereikte doelgroepen is een belangrijk aspect wat niet vergeten mag worden. De doelgroepen zijn meestal onder te verdelen in drie categorieën
A. de groep zonder branding
B. de groep die zijn merken reeds gekozen heeft
C. de merk zoekende groep.
Wij adviseren en begeleiden opdrachtgevers bij het bereiken van oude en nieuwe doelgroepen en met het uitzoeken van de juiste businesspartners. Onze werkwijze en expertise stelt ons in staat juist moeilijk te bereiken doelgroepen, waaronder allochtonen, jongeren en stadsjongeren te bereiken, hier ligt dan ook onze specialisatie.
De consultancies worden gebaseerd naar aanleiding van een doelstelling, waarna een analyse wordt gemaakt op basis van de interne organisatie (o.a. sterke,- en zwakke punten analyse), externe omgeving, de huidige marketingstrategie, eigen kennis en ervaringen.
De doelstellingen, doelgroepen en gewenste respons worden gedefinieerd. Hierna wordt in overleg met de opdrachtgever en na marktonderzoek gekeken welke facetten van belang kunnen zijn voor de opdrachtgever om een optimaal resultaat te bereiken. Voorstellen worden voorgelegd aan de opdrachtgever, waarna keuzes worden gemaakt gebaseerd op o.a. de bevindingen van de opdrachtgever en de doelgroep.
Worden de voorstellen goedgekeurd dan gaan de creatieve geesten met het voorstel aan de slag en geven dit een creatieve vertaling. Hierbij wordt gekeken naar een eigen identiteit voor de opdrachtgever en de juiste weergave van deze identiteit. Voor onze creatieve concepten richten wij ons op alle denkbare vormen van communicatie-uiting. Van brochure tot advertentie, van internetsite tot reclamefilm. Wij weten wat er in de wereld speelt en zijn voortdurend opzoek naar innovatieve marketingplannen en de nieuwste grafische mogelijkheden om deze te kunnen delen met onze cliënten.